Sunday, August 31, 2014

I LOVE MY WIFE

Assalammualaikum wbt...

Lame dah aku tak update blog aku ni..bkn lame tp rase mcm sgt laaaaa lame aku x update blog ni..rase mcm dh bersawang sesangat dh blog ni...yes, aku ade post satu entry few weeks back sbb aku sgt bengang dgn transnasional...n i did on the scene...abis bateri power bank aku sbb taip entry tu hp...batei lak ckup2 je bile aku smpi kl..kalo x 1 hal lak aku nk cari public phone nk call wife aku amek kt tbs...dh la tgh2 mlm pkul 3 pg teksi pn dh xde...pape pn, thanks to my wife sbb dtg jugak amek aku even tgh2 mlm pkul 3 pg pn...

Ok, actually this entry aku nk cite psl my wife...tgk post entry pn dah tau kn...yes, i did...i love my wife...so much...i will not let her go from my life...n will not leave her...forever...she's the only one yg blh handle perangai aku yg kdg2 unpredictable...sometime aku jd sgt gile..causing everything went wrong...i don't know what heart she has, but she kept on being nice to me...yes, she's not perfect bcoz nobody is perfect rite...but she did everything to be as perfect as possible for me...thanks dear for everything u did...

Let's talk about married life...yes, life changed once u get married...why? bcoz before this u slept alone...but after married, someone will accompany u sleep for nights...before this nobody cares about ur meal...kalo mls nk kuar mkn so mmg x mkn la ko...duk la kt umah smpi tahap kemalasan tu menurun smpi 0% br g mkn...tp pas kawin, i hv my wife to prepare food for me...yes, this happen not everyday...sbb aku keje johor n my wife keje kl...die duk umah family die gn mak die...n aku duk bujang gn kwn2 aku kt umah sewa kt johor...aku bkn xnk bwk die pndh johor tp keje aku ni byk travel...so aku kena pk keselamatan die kalo aku kena kuar outstation...since die mmg xde sedara mara kt johor so aku biar kn die stay kl gn mak die..but now, no need to worry lg..sbb aku akn pndh keje kl...soon...as soon as possible...i'm a married man, so i have my responsibility...kena gak jaga bini even tho die duk gn mak die...

Biasa la pas kawin ni mst ade yg akn tanye..orang melayu katakan...nk wat mcm mane kn...layankn jela....soaln cepu mas yg slalu kuar, dah de isi ke? of coz soaln tu bkn di tujukn kt aku...sbb aku mmg slalu berisi pn...makin gemok de la...haishhhh....kena tukar diet ni...tp since aku de abg yg belum kawin, so soaln cepu mas tu x byk sgt la tembak kt aku....sbb aku de perisai abg aku....die yg bakal kene tanye dulu bile nk kawin...so aku terselamat...sori my bro...hahahhaaha...but yes, sape yg kawin xnk anak kn...tp sume tu bkn ketentuan kite....kite hanye mampu utk merancang tp ALLAH yg menentukan segala2 nye...so i set in my mindset, kalo ade rezeki akan ada lah cahaya mata...don't worry, put ur trust to ALLAH...He know His plan...better plan for His servant...so pada sape2 lg yg nk tanye aku soalan cepu mas ni, jawapan aku akn tetap same...belum ade rezeki...nnt dah de rezeki, aku akn hebah kn 1 dunia...inshaALLAH...doakn yg terbaik...so lepas ni kalo de sape2 tanye aku lg, aku akn bg link entry ni...bc sndri jawapan aku ye...hahahaha

So my wife, i know who u are...how r u...what r u...how u act...what kind of person u r...ur personality...everyone have their own weakness...so that u...n so that me...but, i don't care about that...since i already accepted u as my wife, i will accept ur weakness...everything about u...nobody else can replace u..bcoz YOU and only YOU...n i want u to know that............


P/S: I wanted to share my wife phote, but this blog is public...i don't feel it safe...so let me kept her in my heart...if u wanna see her, come n see me n i'll bring my wife together...

I LOVE U SO MUCH

Sponsor Links

Learn Photoshop In Just 2 Hours
Master The Basics Of Adobe Photoshop In Under 2 Hours With Easy To Follow Instantly Accessible Online Video Tutorials!
Need to see to believe!
http://www.learnphotoshopnow.com

The CopyCat Cookbooks: Fast Food Recipes
Over 500 Recipes From All Of America's Most Popular Restaurants And Fast Food Chains
Great Sales Page - Great Value - Wide Open Niche!
http://www.fastfoodrecipes.net

Complete Guide To Making Money While You Sleep
330-page EBook (over 115,000 Words)
Absolutely Packed With Info And Ideas On All Aspects Of Making Money While You Sleep!
http://www.money-while-you-sleep.biz/complete-guide.html