Wednesday, September 7, 2011

Selamat Hari Raya!

Assalamualaikum semua!

Haish ada Unifi ke tak same gak aku ni. Poyo jelah cakap nak selalu update blog bila dah ada tenet. Tapi haram da dekat sebulan baru nak update balik blog ni. Alasan bulan puasa busy sikit. Hehehe.

Walaupun sekarang dah masuk 9 Syawal, tapi kita raya sebulan kan??? So sempat lagi la aku nak buat ucapan kan?? Hehehe.


Dikesempatan ni, bagi pembaca kat luar sana yang kenal aku secara dekat ataupun sipi-sipi ke ingat tak ingat ke sape aku ni tak kisah lah. Aku ucapkan Selamat Hari Raya dan mohon maaf zahir dan batin andai ada terkasar bahasa, tersilap kata yang mengguris perasaan hati dan nurani. Mintak halalkan semua makan minum jika ada terlepas pandang. Tak lupa jugak kepada customer service terutamanya Celcom yang selalu kena maki ngan aku, aku mintak maaf la yek. Customer always right kan?? Hehehe. Tak lupa jugak customer service Maxis kena maki hamun ngan aku sebab tak nak layan aku punye aduan. TM aku lupa sebab dah lama sangat aku unsubscribe service Streamyx. Kalo ade tu, aku mintak maaf lah yek semua. Memang aku tak kenal semua customer service ni. Kalo korang yang kerja customer service yang rasa2 pernah dengar or perasan nama aku ni, maafkan lah aku yek. Bukan niat aku nak marah2 korang tapi bila service yang dijanjikan tak dikotakan korang dekat customer service gak jadi mangsa keadaan. Heeee. Sekali lagi aku mohon maaf zahir dan batin.


Sponsor Links

Learn Photoshop In Just 2 Hours
Master The Basics Of Adobe Photoshop In Under 2 Hours With Easy To Follow Instantly Accessible Online Video Tutorials!
Need to see to believe!
http://www.learnphotoshopnow.com

The CopyCat Cookbooks: Fast Food Recipes
Over 500 Recipes From All Of America's Most Popular Restaurants And Fast Food Chains
Great Sales Page - Great Value - Wide Open Niche!
http://www.fastfoodrecipes.net

Complete Guide To Making Money While You Sleep
330-page EBook (over 115,000 Words)
Absolutely Packed With Info And Ideas On All Aspects Of Making Money While You Sleep!
http://www.money-while-you-sleep.biz/complete-guide.html