Thursday, March 25, 2010

Cerita 3 pontianak

3 vampires

vampires?ok atau dlm bahasa melayu nya pontianak la...sebut pasal pontianak ni kan, aku de satu cerita...cerita ni boleh dikategorikan sebagai lawak la...korang nak tau ape cerita die?ok la xkisah r korang nk dgr ke x aku ttp akan cerita gk...kalo aku xnk cerita watpe aku wat entry ni kn??haha

ok cerita die camni...kat 1 kawasan terpencil ade la 3 (orang?ke ekor?) pontianak...dorang ni mmg 1 geng la...meh aku bagi name ckt kt pontianak2 ni...yg kiri skali 2 aku letak name die A, yg tgh 2 name B n yg kanan 2 C...pada suatu hari kan, 3 sekawan pontianak ni duk la melepak kat atas sebatang pokok..dorang ni pn duk usha la keliling kawasan 2 mne la tau kot2 de mangsa kn...leh gak wat santapan mlm ni kn...tmbah2 lak nga dahagakn darah manusia ni...hahaha

dalam keheningan malam 2 kelihatan 1 rumah tidak jauh dari tmpat dorang ni bertenggek...tbe2 si A memulakan bicara yg berbunyi begini:

A : oit B n C!korang nampak sebuah rumah kt ujung kg 2?
B n C : mne?ooo...nampak2...nape?
A : korang tunggu sini...aku nk serang dorang!!haha

Zzasss!!!si A pn memulakan langkah...selang 20 saat si A pn pulang la ke tmpat die bertenggek tadi dgn keadaan mulut yg penuh dgn darah...abis 1 rumah 2 die dah bedal...si B n C pn pe lagi...terpegun la tapi si B ni xnk mengalah...lalu die pn berkata:

B : eh A n C, korang nampak x kampung yg bercahaya kt ujung sana 2?
A n C : nampak...so?
B : haa korang tunggu sini...skrang turn aku lak!

Zzasss!!!sepantas kilat si B menuju ke arah kampung tersebut...selang 15 saat selepas 2 die pn pulang dgn keadaan same seperti si A td...abis mulutnye berlumuran ngan darah 1 kampung tersebut..."pergh!!!ni lagi dahsyat...15 saat leh abis 1 kampung...."kate si A n C...si C pn pe lagi kn...die pn rase tercabar la coz si A n B dah tunjukkan kehebatan mereka...lalu si C pn berkata:

C : A n B, korang nampak x kt ujung sana 2 de lagi beberapa kampung yg terang benderang?
A n B : haa nampak2...ko nk gi serang ke???
C : of course la!!

Zzasss!!!ni lagi laju si C ni pecut...xnk kalah katakan....xsampai 5 saat die pn pulang balik ke tempat duduk die tadi dgn keadaan muka yg penuh ngan darah...tercengang si A n B dgn kelajuan yg terlampau si C ni...dlm keadaan mengah si C pn berkata:

C : eh korang berdua nampak x dinding kt depan 2?
A n B : a'ah nampak je...apesal?
C : eh yang 2 la td aku xnampak!!


haa korang paham x??kalo korang xgelak at the end of this story aku xtau la korang ni jenis lambat pikap ke ape....hahahahaha

No comments:

Post a Comment

Sponsor Links

Learn Photoshop In Just 2 Hours
Master The Basics Of Adobe Photoshop In Under 2 Hours With Easy To Follow Instantly Accessible Online Video Tutorials!
Need to see to believe!
http://www.learnphotoshopnow.com

The CopyCat Cookbooks: Fast Food Recipes
Over 500 Recipes From All Of America's Most Popular Restaurants And Fast Food Chains
Great Sales Page - Great Value - Wide Open Niche!
http://www.fastfoodrecipes.net

Complete Guide To Making Money While You Sleep
330-page EBook (over 115,000 Words)
Absolutely Packed With Info And Ideas On All Aspects Of Making Money While You Sleep!
http://www.money-while-you-sleep.biz/complete-guide.html